Sunday, June 28, 2009

Kelas Tuisyen Bermula .....

Masjid An-Naim Lutong , Ahad 28hb Jun 09 : Seramai 5 orang puteri ahli PERYATIM Lutong hadir dihari pertama Kelas Tuisyen diaktifkan . Dalam perbincangan mereka dengan Tutor Cik Suhaila Mansor seorang Jurutera Elektrik Petronas Carigali , matapelajaran Matematik Tambahan untuk Tingkatan 4 dan Matematik Tingkatan 1-3 akan dimulakan . Keperluan lain termasuk matapelajaran Fizik dan Kimia akan menyusul setelah persediaan dibuat . Anak-anak ini juga menyatakan perlu bimbingan Geografi dan History - selain daripada banyak membaca , mungkin teknik mengingat faktor yang perlu ditekankan berbanding kefahaman .
Kelas Tuisyen ini diadakan secara sukarela sekali seminggu setiap Hari Ahad jam 09:00pagi hingga 12:00 t/hari bertempat di Masjid An-Naim Lutong . Adalah diharapkan ramai lagi ahli PERYATIM Lutong akan hadir diminggu-minggu yang akan datang. Penyesuaian akan dibuat mengikut keadaan dan keperluan termasuk mencari Tutor tambahan

Bergambar bersama Cik Suhaila Mansor (berdiri dibelakang) sebelum perbincangan lanjut dimulakan. Eh... mana pergi ahli-ahli putera PERYATIM Lutong , tak nampak pun ?

No comments:

Post a Comment